Lancisti Club - Your Lancia Club Online: «Tα ιταλικά αυτοκίνητα βγάζουν τις περισσότερες βλάβες.» - Lancisti Club - Your Lancia Club Online

Jump to content

  • (6 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

«Tα ιταλικά αυτοκίνητα βγάζουν τις περισσότερες βλάβες.» Μύθος ή πραγματικότητα;

#41 User is offline   monaco 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 1,030
  • Joined: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:ΑΘΗΝΑ

Posted 05 November 2009 - 11:07 PM

QUOTE(lybra156 @ Nov 5 2009, 10:16 PM) View Post

ΑΑΑΑ ναι σωστα......ξεχασα να το αναφερω...ειμαι απο λαμια και σπουδαζω λαρισα..οποτε σε μια απο τις 2 αυτες πολεις ή καπου κοντα οπως βολο καλα θα ηταν.
Το αμαξι αυτος που το ειχε το προσεχε υπερβολικα,του εκανε τα service οταν επρεπε κ ελεφχε κ το παραμικρο προβλημα που μπορει να του εβγαζε.Ηταν ομως πολυ φοβητσιαρης στην οδηγηση(το τονιζω "φοβητσιαρης" οχι προσεχτικος) του κ το ειχε μονιμως μπουκωμενο.Το πηγαινε ομως για service στον αντιπρωσοπο απο οπου το αγορασε ο οποιος ομως εχει πολυ κακη φημη σαν συνεργειο.
Εφοσον το προσεχε,οσα με ρωτας φιλε Πανο λογικα θα εχουν ελεγχθει.Ομως ο μαστορας που μου εφτιαξε το συμπλεκτη(ο οποιος ειναι στην Κατερινη κ ειχε εξειδικευμενο συνεργειο lancia,alfaromeo κ fiat) μολις ειδε οτι μαρσαρε μονο του το εβαλε στον εγκεφαλο κ η μονη βλαβη που του εβγαλε ηταν ο αισθητηρας λ την οποια επιδιωρθωσε αμεσως κ μετα δεν εβρισκε καμια βλαβη..αλλα μ το ξαναπαρουσιασε λιγο μετα.Δεν ξερω αν σχετιζεται ο αισθητηρας λ με το μαρσαρισμα αλλα το αναφερω μηπως ξερει καποιος απο εσας...

Σαφώς και παίζει σπουδαίο ρόλο ο αισθητήρας λ αφού συμμετέχει στη ρύθμιση αέρα καυσίμου , συνιστώ άμεση αλλαγή το γεγονός ότι "έσβησε " τη βλάβη στο examiner δεν σημαίνει ότι εξάλειψε το πρόβλημα μόνιμα αλλά στιγμιαία επίσης καθαρισμό πεταλούδας και μπέκ, αλλαγή φίλτρου αέρα και γιατί όχι και μπουζί !Μοιάζει με ένα μικρό service όμως μην διστάσεις να το κάνεις μιλάμε για τη καρδιά του οχήματος!! Μίλησε με τον Skullone μένει στη Λάρισσα και είναι τέρας γνώσεων μπορεί να σου προτείνει κάποιο συνεργείο αξιόπιστο. hi.gif

0

#42 User is offline   lybra156 

  • Nuovo Lancista
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 05-November 09

Posted 05 November 2009 - 11:42 PM

QUOTE(monaco @ Nov 5 2009, 11:07 PM) View Post

Σαφώς και παίζει σπουδαίο ρόλο ο αισθητήρας λ αφού συμμετέχει στη ρύθμιση αέρα καυσίμου , συνιστώ άμεση αλλαγή το γεγονός ότι "έσβησε " τη βλάβη στο examiner δεν σημαίνει ότι εξάλειψε το πρόβλημα μόνιμα αλλά στιγμιαία επίσης καθαρισμό πεταλούδας και μπέκ, αλλαγή φίλτρου αέρα και γιατί όχι και μπουζί !Μοιάζει με ένα μικρό service όμως μην διστάσεις να το κάνεις μιλάμε για τη καρδιά του οχήματος!! Μίλησε με τον Skullone μένει στη Λάρισσα και είναι τέρας γνώσεων μπορεί να σου προτείνει κάποιο συνεργείο αξιόπιστο. hi.gif

ΟΚ....ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια!!!
0

#43 User is offline   thanasis 

  • Lancista Laureato
  • PipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 469
  • Joined: 22-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Καρδίτσα

Posted 06 November 2009 - 03:23 PM

αφου εισαι στη λαρισα θα σου προτεινα να πας μεχρι το βολο στον Πλουμιστο.προσωπικα ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος απο το συγκεκριμενο συνεργειο.εγω ειμαι απο καρδιτσα κ πηγαινω εκει.αν πας πες του τα συμπτωματα κ θα σου λυσει τις αποριες σου.οτι χρειαστει φτιαξτο γιατι οπως λεει κ ο μονακο μιλαμε για την καρδια του αυτοκινητου.
babylon's burning...
0

#44 User is offline   npfirst 

  • Piccolo Lancista
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 47
  • Joined: 13-October 09

Posted 17 November 2009 - 10:46 AM

Καλημέρα σε όλους.
Φίλε μου, θα σου πρότεινα μεταξύ των άλλων που σου είπαν τα παιδιά, έλεγχο και στον αισθητήρα ρελαντί. (γνωστό πρόβλημα στα 106 και saxo 1.1...)
Όσο για τους γρύλους των παραθύρων, επειδή είναι απο πλαστικό, λογικό είναι κάποια στιγμή να σπάσουν. (θερμοκρασίες, κραδασμοί)
0

#45 User is offline   skullone 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,176
  • Joined: 31-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Λάρισα

Posted 17 November 2009 - 01:36 PM

Το αρχικό θέμα συζήτησης νομίζω ότι έχει ήδη τύχει διεξοδικότατης ανάλυσης σε διάφορα threads και εδώ και σε άλλα φόρουμ, αλλά και σε κατ'ιδίαν συζητήσεις και το consensus είναι ότι βρίσκονται περίπου στα ίδια επίπεδα, απλώς έχει επικρατήσει μια φημολογία και ένα ράδιο-αρβύλα που τεχνηέντως αναπαράγεται και διαιωνίζεται από ορισμένους ξερολάσχετους.

Παρατήρησα επίσης ότι πλέον δεν συζητάμε το αν τα ιταλικά είναι πιο ζημιάρικα από τα ανταγωνιστικά τους, αλλά τι προβλήματα παρουσίασε το τάδε αυτοκίνητο, πού θα βρούμε καλό συνεργείο κλπ. Γι'αυτήν όμως τη δουλειά έχουμε ήδη κατάλληλα υποφόρουμ και θεματικές ενότητες. Προτείνω λοιπόν, εάν θέλετε να παραμείνει ανοιχτό αυτό το θέμα, να επιστρέψουμε στην αρχική συζήτηση (αν και, όπως είπα και πιο πριν, θεωρώ ότι έχει ήδη εξαντληθεί).
"Αν θες να καταστρέψεις αισθητικά ένα λαό, επινόησε μια Τζούλια Αλεξανδράτου"

Χένρυ Κίσινγκερ
0

#46 User is offline   Τακης Beta 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Moderators
  • Posts: 1,675
  • Joined: 27-December 08
  • Gender:Male

Posted 13 December 2009 - 08:11 PM

απο τα χερια μου εχουν περασει, renault9, peugeot205, lancia delta & βeta, mercedes190C & 190E, rover414, citroen pony και μιλαω για αυτοκινητα προσωπικα μου ή της οικογενειας, ωπου ασχοληθηκα με τη συντηρηση και τα κρατησαμε αρκετο καιρο ωστε να μπορω να εκφερω αποψη. ενδεχομενως καποια αυτοκινητα, να ειναι πιο αξιοπιστα απο τα αλλα... να φτιαχτηκαν με καλυτερα υλικα, και το marketing της εταιρειας & και της αγορας γενικοτερα ηταν, το προ'ι'ον να εχει διαρκεια. για το renault.. τι να πω...μεταχειρισμενο με 172 χιλιαδες χλμ το αγορασα και με εβγαλε παλικαρι... το πουλησα με 342 χιλιαδες μετα απο 2 χρονια...(ειχε τυχει να κανω κι αλλαγη λαδια σε 5 μερες απο το τελευταιο σερβις!!!) τη delta hf turbo με 248000 χιλιομετρα, αυτοκινητο τουρμπατο που να μην καιει σταγονα λαδι στα 10 χιλαδες χιλιομετρα? για τη mercedes του 43 τι να πω? 500 χιλιαδες χιλιομετρα!!! το peugeot? το rover? οποτε συναντησα προβλημα...που μουσπασε τα νευρα...ηταν λογω ηλιθιοτητας ασχετοσυνης και ανευθυνοτητας καποιου μηχανικου. ομως ακομα και για το ροβερ που εχουν ακουστει διαφορα...εχω να πω...οτι κι εμενα μου εκαψε φλαντζα...αλλα εκαψε τυχαια φλαντζα...οταν αλλαχτηκαν τα υγρα του ψυγειου? μηπως επειδη ο πατερας μου επειδη βαριοταν να το παει στο μαστορα που του ειπα...το πηγε αλλου? και δεν ηξερε...οτι το αμαξι ηθελε εξαερωση??? εν κατακλειδι... ο μαστορας...ο συντηρητης του οχηματος γενικοτερα...παιζει μεγαλο ρολο στην ζωη του οχηματος... ειναι πολλοι οι καλοι μαστορες...αλλα δεν εχουν γνωσεις για ολα τα αυτοκινητα...κι αυτο μερικες φορες...ειναι πολυ σημαντικο πιστεψτε με. μεγαλωσα στη μουτζουρα τοσα χρονια... κι ο Jerry που ηρθε σπιτι μου...ειδε το γκαραζ μου...και τη ραμπα!... εχω ασχοληθει κι εχω συντηρησει με εβλαβεια..και το πουλμαν μου...και τα αμαξια μου τα μικρα οπως συνηθιζω να τα λεω..αλλα οποτε εγινε ζημια... ηταν επειδη εκεινος που εβαζε χερι.... δεν ηξερε που το εβαζε
0

#47 User is offline   il ragno 

  • Lancista Laureato
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 399
  • Joined: 14-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Δραμα

Posted 13 December 2009 - 09:07 PM

Στη Dedra 5 χρονια το μονο της προβλημα ηταν τα ηλεκτρικα παραθυρα. Δε ξερω αν τα αλλα παιδια που την εχουν αντιπετωπισαν το ιδιο προβλημα, αλλα εμας μας εσπαγε τα νευρα. Αρχιζω να πιστευω ομως αυτο που λεει ο Τακης για κακους μηχανικους. Δε γινεται να μη φτιαχνεται κατι, εστω κι αν ειναι ελατωματικο απο μαμα. Για την 156 τι να πω, 6 χρονια με σκληρη χρηση (και πιστα Σερρων) ο κινητηρας μια χαρα. Η μονη αλλαγη, κι αυτη στην εγγυηση η μπροστινη αντιστρεπτικη (πασχει απο αυτο η Αλφα). Υπ' οψην χαμηλωμενη κατα 3 εκατοστα με αμορτισερ bilstein. Μου το ξανακανε πριν 2 χρονια..ε, εβαλα eibach και ησυχασα. Μαλλον η Κικη (το ετερον ημιση) υσηχασε αφου δικη της ειναι τωρα. Για την αραχνη θα σας πω μετα απο μια 5ετια!
<a href="http://www.youtube.com/user/alfazioso4977" target="_blank">http://www.youtube.com/user/alfazioso4977</a>
0

#48 User is offline   Τακης Beta 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Moderators
  • Posts: 1,675
  • Joined: 27-December 08
  • Gender:Male

Posted 13 December 2009 - 10:43 PM

εγω παντως...μετα απο τοσα...ετσι πιστευω...η συντηρηση παιδια...η συντηρηση κι ο σωτος κι υπευθυνος μηχανικος...εχω δει hyundai με σερβις αντιπροσωπειας ερηπειο..και αλλο απο μαστορα τιμιο σκυλι να μη κολωνει πουθενα..εγω παντως...ειπα τη γνωμη μου

0

#49 User is offline   niktz1 

  • Nuovo Lancista
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 10-January 10

Posted 23 January 2010 - 09:22 PM

Καλησπέρα φίλοι Lancisti! Είμαι καινούργιος στο forum (εχω ξαναγράψει μια-δυο φορές στην ενότητα της Delta III). H γνώμη μου είναι οτι η σωστή και τακτική συντήρηση του αυτοκινήτου προλαμβάνει σοβαρές βλάβες.
Εγώ είμαι χρόνια Γαλλόφιλος και δη Σιτροενάκιας. Εχουν περάσει απο την οικογένεια πολλά Citroen απο το 1976 μέχρι σήμερα χωρίς σοβαρά προβλήματα λόγω ακριβώς της σωστής συντήρηρης. Εχω φίλο Alfisti χρόνια που επίσης συντηρεί σωστά τα αυτοκίνητά του χωρίς σοβαρά προβλήματα. Απλά όταν αγοράζεις αυτοκίνητο με βάση το συναίσθημα (όπως κάνουν πιστεύω οι περισσότεροι Lancisti και Αlfisti αλλά και κάποιοι βαρεμένοι Citroenisti σαν εμένα) βλέπεις το αυτοκίνητο και σαν διασκέδαση και όχι μόνο σαν εργαλείο. Ετσι σου αρέσει να ασχολείσαι και να το φροντίζεις προλαμβάνοντας ακόμα και βλαβες.Χαρείτε λοιπόν τις κούκλες σας και μην ασχολείστε με το τι έχουν περάσει στον κόσμο στην Ελλάδα ορισμένοι.
0

#50 User is offline   delta 

  • Piccolo Lancista
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 35
  • Joined: 27-September 08

Posted 03 February 2010 - 12:52 AM

oποιος πιστευει οτι τα ιταλικα βγαζουν τις περισσοτερες ζημιες ειναι ασχετος και φυσικα δεν ειχε ποτε του ιταλικο αυτοκινητο.
με λιγα λογια πιπιλαει μια καραμελα και πεφτει θυμα των γερμανικων διαφημισεων που οι περισσοτερες βασιζονται στην δυσφημιση των ιταλικων αυτοκινητων.

στο πουντο μου μοντελο 1994 χαλασε το μοτερ του ηλκ παραθυρου μετα απο 14 χρονια.
τρομερη ζημια μαγκες,πληρωσα 100 ευρω και καθαρισα.

σε ενα μεγκαν του 2004 περσι χαλασε το μοτερ του οπως στο δικο μου.
350 ευρω το ανταλλακτικο.

και πανακριβα τα ανταλλκτικα τους και πιο γρηγορα χαλανε στα γαλλικα.
0

#51 User is offline   mourh 

  • Nuovo Lancista
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 09-February 10

Posted 09 February 2010 - 02:03 PM

ποια διαφημιση γερμανικη κατηγορει τα ιταλικα?μονο κατι κλιπακια παρωδειες εχω δει να κατηγορουν κατι honda "φτιαγμενα"
κατα την γνωμη μου ολα τα αυτοκινητα σημερα βγαζουν προβληματα καθως με λαφυρο την οικονομικη κριση οι μεγαλο αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν προβει σε περικοπες παντως τυπου,
αποτελεσμα αυτου ειναι η ευρεια χρηση ανακυκλωσιμων υλικων η ελλειψη ποιοτικου ελεγχου κ η αντικατασταση των περεφερειακων με χαμηλης ποιοτητας υλικων
απο "Χ" εταιριες made in φτηνα εργατικα και τα βαφτιζουμε οπως μας βολευει.
0

#52 User is offline   nik-lan 

  • Lancista Laureato
  • PipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 307
  • Joined: 08-July 08

Posted 11 February 2010 - 12:38 PM

Μια ερωτηση:Τα γνωστα σε ολους μας τουοτα (οπως λεγαμε παλαια) και χοντα (τα μοναδικα ιαπωνικα που εκτιμω) ειναι ΙΤΑΛΙΚΑ?

εχουν ξεκινησει ενα χορο ανακλησεων αλλα απο εκει και περα το παραμυθι ειναι γνωστο ειναι αξιοπιστα δεν πας συνεργειο δεν τα κοιτας καθολου κτλ κτλ.
γιατι η ζωη ειναι ωραια με μια lancia..........
0

#53 User is offline   Panos_G 

  • Sempre Lancista
  • PipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 755
  • Joined: 10-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Θήβα

Posted 11 February 2010 - 02:17 PM

View Postnik-lan, on 11 February 2010 - 12:38 PM, said:

Μια ερωτηση:Τα γνωστα σε ολους μας τουοτα (οπως λεγαμε παλαια) και χοντα (τα μοναδικα ιαπωνικα που εκτιμω) ειναι ΙΤΑΛΙΚΑ?

εχουν ξεκινησει ενα χορο ανακλησεων αλλα απο εκει και περα το παραμυθι ειναι γνωστο ειναι αξιοπιστα δεν πας συνεργειο δεν τα κοιτας καθολου κτλ κτλ.

Το θέμα Νικήτα δεν είναι τόσο η ανάκληση, τουλάχιστον στην περίπτωση της Τογιότα, αλλά ότι αυτή έγινε κατόπιν "εξαναγκασμού" από τις αρμόδιες Αμερικάνικες υπηρεσίες, λόγω της σοβαρότητας της περίπτωσης και της επικινδυνότητά της.
Η Τογιότα ήξερε το πρόβλημα, είχε ενημερωθεί και από τις κρατικές υπηρεσίες, αλλά για μεγάλο χρονικό διάστημα "έκανε την πάπια".
Αυτό είναι το μεμπτό της υπόθεσης.
Lancia Beta 1600 berlina 1978
Lancia Delta 1,4 T-Jet 150HP 2008
Alfa Romeo MiTo 1,4 T-Multiair 135HP 2010

"Ο άντρας κάνει τη γενιά και όχι η γενιά τον άντρα"
0

#54 User is offline   thanasis 

  • Lancista Laureato
  • PipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 469
  • Joined: 22-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Καρδίτσα

Posted 11 February 2010 - 04:45 PM

View PostPanos_G, on 11 February 2010 - 02:17 PM, said:

Το θέμα Νικήτα δεν είναι τόσο η ανάκληση, τουλάχιστον στην περίπτωση της Τογιότα, αλλά ότι αυτή έγινε κατόπιν "εξαναγκασμού" από τις αρμόδιες Αμερικάνικες υπηρεσίες, λόγω της σοβαρότητας της περίπτωσης και της επικινδυνότητά της.
Η Τογιότα ήξερε το πρόβλημα, είχε ενημερωθεί και από τις κρατικές υπηρεσίες, αλλά για μεγάλο χρονικό διάστημα "έκανε την πάπια".
Αυτό είναι το μεμπτό της υπόθεσης.

+1
babylon's burning...
0

#55 User is offline   nik-lan 

  • Lancista Laureato
  • PipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 307
  • Joined: 08-July 08

Posted 16 February 2010 - 09:40 AM

View PostPanos_G, on 11 February 2010 - 02:17 PM, said:

Το θέμα Νικήτα δεν είναι τόσο η ανάκληση, τουλάχιστον στην περίπτωση της Τογιότα, αλλά ότι αυτή έγινε κατόπιν "εξαναγκασμού" από τις αρμόδιες Αμερικάνικες υπηρεσίες, λόγω της σοβαρότητας της περίπτωσης και της επικινδυνότητά της.
Η Τογιότα ήξερε το πρόβλημα, είχε ενημερωθεί και από τις κρατικές υπηρεσίες, αλλά για μεγάλο χρονικό διάστημα "έκανε την πάπια".
Αυτό είναι το μεμπτό της υπόθεσης.

ΣΩΣΤΟΣ!ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ:Ακομα χειροτερα δηλαδη οσον αφορα το θεμα της ιαπωνικης αξιοπιστιας.(που δεν υπαρχει αλλα καποιοι επιμενουν πολυ σε αυτην ειδικα οταν αποδοκιμαστικα σε ρωτανε τι αυτοκινητο εχεις και μαθαινουν οτι εχεις ενα σοβαρο ιταλικο αυτοκινητο.μαλλον απο ζηλια το κανουν, αλλα το εκφραζουν φθονερα)
γιατι η ζωη ειναι ωραια με μια lancia..........
0

#56 User is offline   ggarfe 

  • Lancista Graduato
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 153
  • Joined: 05-June 09

Posted 16 February 2010 - 07:19 PM

Μιας καί λέμε για τα υπεραξιόπιστα TOYOTA, παρόλο που δεν είναι τα μόνα Ιαπωνικά που αντιμετωπίζουν μεγάλα προβλήματα γιατί καί η HONDA ανακοίνωσε ότι ανακαλεί το fit(αν δεν κάνω λάθος αυτό δεν είναι το ευρωπαικό jazz;)για έλεγχο να πω καί κάτι που διάβασα σε Γερμανοθρεμένο περιοδικό, το autobild. Τι έχει συμβεί ακριβώς;
Πολλοί κάτοχοι vw golf v καί jetta αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα στις πόρτες, στα φτερά, καί στα μαρσπιέ εξαιτίας του σχηματισμού πάγου στο εσωτερικό της μπροστινής κολώνας. Τα αυτοκίνητα που υπέστησαν ζημιές θα επιδιορθωθούν δωρεάν.
Ο εκπρόσωπος της vw, Γιόχεν Γκρίτεν, δήλωσε σχετικά:
<<Σε αυτές τις σπάνιες καί ακραίες κλιματικές συνθήκες, με τις τεράστιες ποσότητες χιονιού σε μεγάλη συχνότητα, υπάρχει ο κίνδυνος, σε συνδυασμό καί με τη βροχή, να εισχωρήσει το νερό στην κολόνα καί στη συνέχεια καθ' οδόν να παγώσει. Αυτό το φαινόμενο προκαλεί τη στρέβλωση τμημάτων του αμαξώματος καί εφόσον διαπιστωθεί ότι αυτή η ζημιά οφείλεται στη δημιουργία πάγου, η vw αναλαμβάνει 100% την κάλυψη καί την επιδιόρθωση της>>.

Ωστόσο, μέχρι την παραπάνω πρόσφατη ανακοίνωση, οι υπεύθυνοι των κατά τόπους αντιπροσωπιών καί συνεργείων δεν έδειχναν καί τόσο πρόθυμοι, επικαλούμενοι κακή συντήρηση από πλευράς οδηγών ή ότι η εγγύηση δεν καλύπτει το συγκεκριμένο πρόβλημα.
ΕΠΙΣΗΣ αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το πρόβλημα είναι γνωστό εδώ καί πολύ καιρό στη vw. Μάλιστα, στα αυτοκίνητα που προορίζονται για κατεξοχήν κρύες χώρες (π.χ Ρωσία) λαμβάνονται τα σχετικά μέτρα προστασίας από το εργοστάσιο. Αντίθετα, στη Γερμανία η σχετική μόνωση κοστίζει έξτρα, ενώ δεν είναι πάντα αποδοτική...

Να πως κουκουλώνει η φάουβε τα προβλήματα της. Δεν προχωράει ποτέ σε ανακοίνωση επίσημης ανάκλησης.
0

#57 User is offline   Y16V 

  • Lancista Verificato
  • PipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 645
  • Joined: 22-August 07
  • Gender:Male

Posted 17 February 2010 - 09:25 AM

παιδια καλημερα και απο μενα.Δεν ξερω τι λενε για τα ιταλικα αλλα λογω δουλειας ΙΚΤΕΟ θα σας πω τα εξης:
1) ταξιτζιδες που αγορασαν mercedes του 2003 και μετα την πατησαν ολοι στα συνεργεια(αντλιες καυσιμου,μοναδες abs,κρεμαργιερες κτλ)
2)οσοι εχουν fsi golf εχουν μεινει αρκετες φορες απο διαφορες βλαβες + οτι καινε και λαδια
μπορω να σας γραφω κειμενα ολοκληρα για το τι μου εχει συμβει σε αυτα τα 5 χρονια αλλα θα κλεισω με το παρακατω(τι λεω πρωι πρωι...)ολοι οσοι εχουν παρει ιταλικα και πριν ειχαν γερμανο η ιαπωνα ειναι οτι οι περισσοτεροι ειναι ευχαριστημενοι με τα μισα λεφτα(αγορα) αλλα ολοι λενε οτι δεν ειναι ικανοποιημενοι απο το δυκτιο.
Y16V WITH GT ENGINE & BETA COUPE 2000
0

#58 User is offline   monaco 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 1,030
  • Joined: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:ΑΘΗΝΑ

Posted 18 February 2010 - 11:23 PM

Περιστατικό με πελάτη μου, κάτοχο Α3 S3quattro, μόλις το πήρε από την αντιπροσωπεία ,ολοκαίνουργο του καίει 2,5 κιλά !!!! λάδι. Η τρέλλα δεν είναι αυτή αλλά η απάντηση της αντιπροσωπείας, μην στεναχωριέσαι θα σου αλλάξουμε κινητήρα!!! Φυσικά η υπόθεση θα πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ και... συγνώμη παρασύρθηκα :diablo:
0

#59 User is offline   nik-lan 

  • Lancista Laureato
  • PipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 307
  • Joined: 08-July 08

Posted 07 April 2010 - 07:48 AM

View Postmonaco, on 18 February 2010 - 11:23 PM, said:

Περιστατικό με πελάτη μου, κάτοχο Α3 S3quattro, μόλις το πήρε από την αντιπροσωπεία ,ολοκαίνουργο του καίει 2,5 κιλά !!!! λάδι. Η τρέλλα δεν είναι αυτή αλλά η απάντηση της αντιπροσωπείας, μην στεναχωριέσαι θα σου αλλάξουμε κινητήρα!!! Φυσικά η υπόθεση θα πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ και... συγνώμη παρασύρθηκα :diablo:



ΛΕΣ ΨΕΜΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!!!!!!!!!1AUDI?????????/KAI ΜΑΛΙΣΤΑ S3!!!!!!!!!!!!!!

το ποιος θα παρει τον δρομο της δικαιοσυνης μαλλον μπορω να το διακρινω,φιλε δημητρη μονο που τολμησες να αμβισβητησεις την απολυτη γερμανικη αξιοπιστια σε βλεπω ασχημα.θα συρεσαι σε αιθουσες δικαστηριων μεχρι να λαμψει η αληθεια, τα γερμανικα δεν βγαζουν κανενα προβλημα,αλλα αμα δεν διαβαζεις κανενα autobild kai autotriti δεν ενημερωνεσαι και αυτα παθαινεις..................
γιατι η ζωη ειναι ωραια με μια lancia..........
0

#60 User is offline   skullone 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,176
  • Joined: 31-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Λάρισα

Posted 07 April 2010 - 11:10 AM

Μα οι Γερμανοί (με αρχηγίνα τη Μέρκελ που βάλθηκε να μας στείλει στο ΔΝΤ για να μας ψοφήσει της πείνας όπως έκαναν οι προκάτοχοί της το '41-'44 σε συνεργασία με τους ταγματασφαλίτες που μετά κάποιοι άλλοι ταγματασφαλίτες - το '69 - έχρισαν ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ) είναι οι πιο έντιμοι και αξιόπιστοι... Τι λες τώρα!!!
"Αν θες να καταστρέψεις αισθητικά ένα λαό, επινόησε μια Τζούλια Αλεξανδράτου"

Χένρυ Κίσινγκερ
0


Back to top
  • (6 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users