Lancisti Club - Your Lancia Club Online: δισκο πλατο ή τρομπα βενζινης? - Lancisti Club - Your Lancia Club Online

Jump to content

  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

δισκο πλατο ή τρομπα βενζινης? help!

#1 User is offline   lncd 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,871
  • Joined: 30-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Καλαμάτα

Posted 13 November 2010 - 02:40 PM

καλησπερα!! την τελευταια εβδομαδα εχω το εξης προβλημα με το lancia μου!! π.χ παταω γκαζι στο αυτοκινητο για να προχωρησει και αντιδρα σαν να μην εχει μεσα πολυ βενζινη (κατι που δεν ισχυει)! το βαζω μετα μπροστα κανει σαν μπουκωμενο! μετα απο κανα δυο φορες παιρνει μπροστα κανονικα!! αφου του πατησω το γκαζι στις 7000-7500 στροφες δουλευει κανονικα!!
εχω κανει 230000 χμ και δεν εχω αλλαξει ουτε δισκο πλατο ουτε τρομπα βενζινης για αυτο σας ρωταω τι απο τα δυο μπορει να ειναι!! σας παρακαλω πειτε καποια αποψη γιατι ειμαι ετοιμος να τρελαθω!!
Υ.Γ: μπορειτε να μου πειτε οι τιμες στα δισκο πλατο μιας delta που κυμενονται?? ευχαριστω :)
Posted Image Posted Image
0

#2 User is offline   monaco 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 1,029
  • Joined: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:ΑΘΗΝΑ

Posted 13 November 2010 - 03:37 PM

View Postlncd, on 13 November 2010 - 02:40 PM, said:

σας παρακαλω πειτε καποια αποψη γιατι ειμαι ετοιμος να τρελαθώ!!
Γιατί δεν δοκιμάζεις στις 15.000 στροφές? Αστειεύομαι !!! Πιθανότητα μπορεί να φταίει η "πεταλούδα " την έχεις καθαρίσει ποτέ? δεν έχει καμιά σχέση ο δίσκος -πλατό και η τρόμπα βενζίνης απλά σ αφήνει!
0

#3 User is offline   lncd 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,871
  • Joined: 30-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Καλαμάτα

Posted 13 November 2010 - 03:45 PM

View Postmonaco, on 13 November 2010 - 04:37 PM, said:

Γιατί δεν δοκιμάζεις στις 15.000 στροφές? Αστειεύομαι !!!

:lol: !

την πεταλουδα την ειχα αλλαξει πριν 4 περιπου χρονια!!
Posted Image Posted Image
0

#4 User is offline   DIM 

  • Lancista Laureato
  • PipPipPip
  • Group: Moderators
  • Posts: 444
  • Joined: 10-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Αττική

Post icon  Posted 13 November 2010 - 06:04 PM

Τα πραγματα ειναι απλα και δεν χρειαζεται πανικος.Εχω να πω οτι και γω που γνωριζω αρκετα πανω στα Dedra και Delta II λεω οτι παντα πρεπει να γινεται μια διαγνωση με την βοηθεια του examiner η tester
που διαθετουν σιγουρα τα εξουσιοδοτημενα αλλα και πολλα γενικα συνεργεια.
Η βλαβη καταγραφεται και αμεσως λυνεται το προβλημα χωρις να υπαρχει αμφιβολια.Οσον αφορα την περιπτωση σου Γιωργο πρεπει να ξερεις οτι δεν εχει καμια σχεση ο συμπλεκτης με μπουκωμα του κινητηρα,εαν χρειαζεται αλλαγη θα πρεπει να χεις πολυ βαρυ πεταλι αρα το πλατο εχει φθορα, εαν πατιναρει δηλαδη ενω πατας γκαζι οι στροφες ανεβαινουν αλλα η ταχυτητα σου δεν αυξανει.Οσον αφορα την τρομπα θα πρεπει να μετρηθει η πιεση της και επισης οι ρελεδες της δεν ειναι κατι που το λες ετσι αυτο θελω να σου δωσω να καταλαβεις.Οταν εννοεις μπουκωμενο πως το εννοεις..??? Ο καταλυτης σου βαση των χλμ που χεις διανυσεισε τι κατασταση ειναι? Η ενδειξη του ψεκασμου στο καντραν αναβει και σβηνει μετα απο λιγο η αναβει μονιμα? Για να μην μακρυγορω υπαρχουν και αλλα που πρεπει να ελεγχθουν οποτε πηγαινε σε καποιο συνεργειο και ζητα να το τσεκαρει με το tester και μετα τα λεμε παλι.
0

#5 User is offline   lncd 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,871
  • Joined: 30-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Καλαμάτα

Posted 13 November 2010 - 08:51 PM

φιλε dhpe (δεν γνωριζω το ονομα σου ομως απο αλλα post που εχω δει πρεπει να σε λενε Δημητρη) ο ψεκασμος οταν βαζω μπροστα σβηνει δεν μενει αναμενος!!
ακομα ο συμπλεκτης ειναι βαρυς και οταν εχω πρωτη και ξεκιναω κανει εναν θορυβο, ομως δεν πατηναρει κατα την διαρκεια της κινησης!!

καταλυτη δεν εχω αλλαξει ποτε και σιγουρα θελει αλλαγη!! ειχα και περιεργο ηχο απο την εξατμιση, που μπορει να οφειλεται οχι στο καζανακι αλλα στον καταλυτη!! σιμερα που πατησα στο αυτοκινητο σχεδον τερμα το γκαζι δεν ακουσα αυτον τον ηχο και επισης δεν ειχα αλλο προβλημα με το αυτοκινητο!!

ομως παρατηρησα και κατι αλλο!! οταν εσβηνε το αυτοκινητο οταν το εβαζα μπροστα ειχε περιεργο τροπο αναφλεξης!! υπαρχει περιπτωση δηλαδη φιλε dhpe να ειναι καταλυτης ή και ψεκασμος??
Posted Image Posted Image
0

#6 User is offline   DIM 

  • Lancista Laureato
  • PipPipPip
  • Group: Moderators
  • Posts: 444
  • Joined: 10-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Αττική

Posted 14 November 2010 - 10:17 AM

Δεν μπορω να κανω διαγνωση ετσι,εαν το βλεπα απο κοντα και τ` ακουγα σιγουρα θα ταν πολυ καλυτερα. Ειναι ενα αυτοκινητο με πολλα χλμ και σιγουρα χρειαζεται ενα γενικο ελεγχο με το διαγνωστικο εαν αποκλειστουν οι παραμετροι που τσεκαρει δηλ να μην βρεθει ζημια τοτε,
τσεκαρεις τον καταλυτη και την εξατμιση. Ριξε και μια ματια στα λαστιχενια κολαρα που χει στην πεταλουδα και στο μεγαλυτερο πιο διπλα. Θα κοιταξεις και απο την κατω μερια εαν εχει κοπει και μπαινει αερας δημιουργει προβλημα διοτι αλαζει η αναλογια αερα-βενζινης και το μιγμα γινεται φτωχο. Οσο για το ονομα μου ναι ειναι Δημητρης.
0

#7 User is offline   Τακης Beta 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Moderators
  • Posts: 1,675
  • Joined: 27-December 08
  • Gender:Male

Posted 14 November 2010 - 11:41 AM

οταν το αμαξι εχει τετοια συμπτωματα 9 στις 10 φορες ειναι τροφοδοσια... και εξατμιση. ελεγξε οσα σου ειπε ο Δημητρης... αλλα μην ξεχασεις εξατμιση και φιλτρα βενζινης. η βeta μου πριν κανα μηνα ειχε αρχισει να παραπονιεται...παρατηρησα αυξηση καταναλωσης καυσιμου... ασταθεια στο ρελαντι , μπερδεματα μπουκωματα.. και καπνισμα (μαυρο) οταν γκαζωνε. αμεσως...ελεγχος εξατμισης , ηθελε αλλαγη, μπουζι φιλτρο βενζινης.. και συνηρθε χωρις καν να τη ρυθμισουμε. οταν της βαλαμε το οργανο για τα καυσαερια ηταν στις τιμες που επρεπε.
0

#8 User is offline   lncd 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,871
  • Joined: 30-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Καλαμάτα

Posted 14 November 2010 - 06:30 PM

Δημητρη θα κανω οσα μου ειπες στο επομενο service!! το ξερω οτι το αυτοκινητο εχει κανει πολλα χιλιομετρα και οτι θα επρεπε καποια πραγματα να τα ειχα αλλαξει (δισκος πλατο, καταλυτης) και αλλα να τα ειχα προσεξει λιγο πιο πολυ!αληθεια Δημητρη οταν αλλαξα πεταλουδα πριν 4 χρονια λοφικα δεν θα τα εφτιαξε τα λαστιχενια κολλαρα ο μηχανικος?? γιατι ο αρχιμηχανικος της lancia εκει που το φτιαχνω το φτιαχνει αν εχει καποιο μικροπροβλημα και δεν το ξερω!! και κατι αλλο ποσο καιρο αντεχουν αυτα τα κολλαρα??

Τακη για το φιλτρο βενζινης δεν το ειχα σκεφτει!! οντως οταν του παταω γκαζι βγαζει λιγο περισσοτερο μαυρο απο οσο επρεπε!! εσενα αλλαξε η εικονα της beta σου μετα την αλλαγη φιλτρου βενζινης?? (ενοω γενικα η συμπεριφορα της)
Posted Image Posted Image
0

#9 User is offline   DIM 

  • Lancista Laureato
  • PipPipPip
  • Group: Moderators
  • Posts: 444
  • Joined: 10-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Αττική

Posted 14 November 2010 - 07:34 PM

Γιωργο πρεπει να σου πω οτι φιλτρο βενζινης εχουν τα μοντελα απο 1996 εως και 1998 η αλλιως αυτα με την μεταλικη εισαγωγη το 1999 αντικατασταθηκε με πλαστικη εισαγωγη αυτα λοιπον τα μοντελα δεν εχουν φιλτρο βενζινης οπως και το δικο μου. Οσον αφορα τα κολαρα του αερα δεν εχουν συγκεκριμενη ημερομηνια αστοχιας απλα κοβονται ετσι ξαφνικα λογω ηλικιας και υψηλων θερμοκρασιων. Γραφεις οτι βγαζει λιγο περισσοτερο μαυρο καπνο απ` οτι επρεπε...??? Δεν πρεπει να βγαζει καθολου καπνο. Μαυρος καπνος σημαινει πλουσιο μειγμα δηλαδη περισσοτερη βενζινη!!! Εαν με κρυο κινητηρα ιδιως τις πρωινες ωρες αντιμετωπιζεις προβλημα στο να παρει μπρος αμεσως η παιρνει με δυσκολια και αφου παρει δεν εχεις υψηλο ραλαντι 1200 σαλ συγκεκριμενα τοτε αυτο μου λεει οτι η βαλβιδα της ψυχρης εκινησης εχει κολησει οποτε το μιγμα δεν ειναι σωστο κανε ενα ελεγχο με το tester οπως σου ειπα και παραπανω και σιγουρα θα βρεις τη λυση.
0

#10 User is offline   lncd 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,871
  • Joined: 30-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Καλαμάτα

Posted 14 November 2010 - 07:47 PM

κοιτα Δημητρη, δεν βγαζει καπνο σαν φουγαρο!! απλα φαινεται λιγακι ο καπνος!! αυτο μπορει να συμβαινει απο το τρυπιο καζανακι!!
το ρελαντι μου ειναι στα φυσιολογικα επιπεδα και παιρνει κατευθειαν!! ομως αφου παω να ξεκινησω να φυγω,τωρα την τελευταια εβδομαδα, σβηνει σαν να μην εχει βενζινη!! αφου παω να το βαλω μπροστα παιρνει με την δευτερη και κανει εναν παραξενο θορυβο η αναφλεξη κατα την εκινηση!! μετα ομως το αυτοκινητο δουλευει κανονικα σαν να μην τρεχει τιποτα!! και να ηξερα τι ακριβως συμβαινει!!
Posted Image Posted Image
0

#11 User is offline   monaco 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 1,029
  • Joined: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:ΑΘΗΝΑ

Posted 14 November 2010 - 10:15 PM

View Postlncd, on 14 November 2010 - 07:47 PM, said:

κοιτα Δημητρη, δεν βγαζει καπνο σαν φουγαρο!! απλα φαινεται λιγακι ο καπνος!! αυτο μπορει να συμβαινει απο το τρυπιο καζανακι!!
το ρελαντι μου ειναι στα φυσιολογικα επιπεδα και παιρνει κατευθειαν!! ομως αφου παω να ξεκινησω να φυγω,τωρα την τελευταια εβδομαδα, σβηνει σαν να μην εχει βενζινη!! αφου παω να το βαλω μπροστα παιρνει με την δευτερη και κανει εναν παραξενο θορυβο η αναφλεξη κατα την εκινηση!! μετα ομως το αυτοκινητο δουλευει κανονικα σαν να μην τρεχει τιποτα!! και να ηξερα τι ακριβως συμβαινει!!
Βρέ αγόρι μου δεν γίνεται διάγνωση από μακρυά :download: όπως λέει και ο Δημήτρης μόνο το examiner θα σου δώσει λύση! :thumbsup:
0

#12 User is offline   lncd 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,871
  • Joined: 30-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Καλαμάτα

Posted 14 November 2010 - 10:20 PM

View Postmonaco, on 14 November 2010 - 11:15 PM, said:

Βρέ αγόρι μου δεν γίνεται διάγνωση από μακρυά :download: όπως λέει και ο Δημήτρης μόνο το examiner θα σου δώσει λύση! :thumbsup:

ενταξη φιλε monaco μην τσαντιζεσαι:)! απλα θελω να δω μηπως εχει καποιος αλλος ιδιο προβλημα με εμενα! δεν θελω να το παω στην lancia και επειδη θα πατησω μεσα στο συνεργειο να μου παρει 200 ευρω μονο απο επισκεψη οσο κανει ολο το αυτοκινητο!! πηγα σε γενικο συνεργειο δεν βρηκε τιποτα!! τι αλλο να πω??
Posted Image Posted Image
0

#13 User is offline   Fuerza (Δυναμη) Teo 

  • Ο Σαλονικιοοοοος...
  • PipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 849
  • Joined: 21-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Θεσσαλονικη

Posted 15 November 2010 - 08:10 PM

Επειδη καποια απο αυτα τα συμπτωματα τα εχω και γω, κοιτα και για καμια μιζα... για αυτο που αναφερεις την ωρα που βαζεις μπροστα (και δυσκολευται) και ακους τον θορυβο.
0

#14 User is offline   lncd 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,871
  • Joined: 30-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Καλαμάτα

Posted 15 November 2010 - 10:43 PM

ωχ αν ειναι να μπλεξω με αλλαγη στην μιζα αστα!! το εχω σκεφτει και εγω για μιζα αλλα αφου θα το πουλησω ας το αλλαξει ο επομενος ιδιοκτητης!!
Posted Image Posted Image
0

#15 User is offline   lncd 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,871
  • Joined: 30-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Καλαμάτα

Posted 02 February 2011 - 02:38 PM

παιδια επανερχομαι στο θεμα, γιατι σημερα και γενικα τις τελευταιες μερες οι ταχυτητες δεν μπαινουν ευκολα!! τι τιμες παιζουν σε καινουργια δισκο-πλατο???
να βαλλω καινουργιο ή μεταχειρισμενο καλης καταστασης????
Posted Image Posted Image
0

#16 User is offline   Fuerza (Δυναμη) Teo 

  • Ο Σαλονικιοοοοος...
  • PipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 849
  • Joined: 21-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Θεσσαλονικη

Posted 02 February 2011 - 07:19 PM

Κοιτα μηπως παιζει και κανα σασμαν καλου κακου. Γιατι λογικα εισαι στον καιρο της αλλαγης αν δεν το εχεις αλλάξει.Και οι τιμες περιπου σε σασμαν υπολογισε απο 250-300...
0

#17 User is offline   lncd 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,871
  • Joined: 30-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Καλαμάτα

Posted 02 February 2011 - 07:39 PM

View PostFuerza (power) Teo, on 02 February 2011 - 08:19 PM, said:

Κοιτα μηπως παιζει και κανα σασμαν καλου κακου. Γιατι λογικα εισαι στον καιρο της αλλαγης αν δεν το εχεις αλλάξει.Και οι τιμες περιπου σε σασμαν υπολογισε απο 250-300...
λες να ειναι σασμαν?? οχι δεν το εχω αλλαξει ουτε και το δισκο πλατο!! αν ειναι θα κανω μια αλλαγη σε ολα αυτα!!
οι τιμες αυτες που μου λες Θοδωρη ειναι για καινουργιο?
Posted Image Posted Image
0

#18 User is offline   Fuerza (Δυναμη) Teo 

  • Ο Σαλονικιοοοοος...
  • PipPipPip
  • Group: Membro Registrato
  • Posts: 849
  • Joined: 21-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Θεσσαλονικη

Posted 02 February 2011 - 07:41 PM

Για μεταχειρισμενο απο οσο θυμαμαι.(νομιζω)
0

#19 User is offline   lncd 

  • Lancista Dottore
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,871
  • Joined: 30-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Καλαμάτα

Posted 02 February 2011 - 07:46 PM

View PostFuerza (power) Teo, on 02 February 2011 - 08:41 PM, said:

Για μεταχειρισμενο απο οσο θυμαμαι.(νομιζω)
και εγω για μεταχειρισμενο σκεφτομαι να βαλω καλης καταστασης και σασμαν και δισκο πλατο!!

οι τιμες για δισκο-πλατο που κυμαινονται??
Posted Image Posted Image
0

#20 User is offline   DIM 

  • Lancista Laureato
  • PipPipPip
  • Group: Moderators
  • Posts: 444
  • Joined: 10-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Αττική

Posted 02 February 2011 - 08:29 PM

Καλο θα ναι καποιες ερωτησεις να γινονται και με pm. Δεν θελω να προσβαλω κανενα μελος του Lancisti club αλλα φιλε incd καποιες φορες εισαι οντως πολυ προκλητικος λογω της αγνοιας σου στο χωρο του αυτοκινητου και αναφερομαι συγκεκριμενα στο μηχανολογικο τομεα.
Ακου και την γνωμη μου τωρα για ναμην βγω και off topic,Πρωτον δεν αλλαζεις σετ συμπλεκτη βαζοντας καποιο μεταχειρισμενο ειναι αδιανοητο αυτο.Το κοστος ενος γνησιου σετ ειναι περπου 170euros.Σε Valeo τ` οποιο ειναι ομοιο με το γνησιο απλα σε αλλο κουτι κοστιζει περιπου 130euros.Υπολογισε και αλλα 150euros για εργασια και 25 για βαλβολινες (το λαδι του σαζμαν).
Οσον την αξια ενος σαζμαν κυμαινεται απο 250 εως και 400 για μεταχειρισμενο παντα.Ητιμη ενος καινουργιου ανερχεται εως και 2000euros.
0


Back to top
  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users